Sider

mandag den 25. februar 2013

And the Oscar goes to ....

Oscar-kjoler er fab! Ingen tvivl der!

Alle Hollywoods kvindelige skuespillere giver den lige en tand (og med garanti også et betydeligt antal $) ekstra, når det årlige Oscar-cirkus skal spille sin eneste forestilling.

Igen i år var der masser af fine kjoler. Desværre fik jeg ikke set eventet live, da jeg jo som bekendt er pest-ramt (eller i hvert fald ramt af noget influenza..) og bruger det meste af min tid under dynen, i joggingtøj og med grimt, grimt hår, sovende. Dertil kommer, at jeg ikke er specielt god til det der med at være vågen om natten og samtidig skulle fungere dagen efter. 

Så intet live-hængen-ud med Oscar.

Derfor blev jeg kisteglad, da jeg så, at Eurowoman-pigerne havde været så søde at holde sig vågne og ovenikøbet har lagt billeder af kjolerne ind. YAY! og tak skal I have!

Jeg har tilladt mig at låne et par stykker, så I da også lige kan se, hvilke kjoler jeg synes er lækre og hvilke jeg synes er ... hmmm... tvivlsomme.

Vi starter i den go'e ende med en af mine absolut yndlings-skuespillere. Ladies and Gents;

Chalize Theron i Dior Couture


Jeg mener, what's not to like? Kjolen er helt enkel og stilfuld og hun bærer den bare SÅ flot!! En veninde mente, at den kunne jeg da sagtens kopiere, og ja! Det kunne jeg sikkert godt, men ... Nej. Så er det jo ikke Dior Couture. Og desuden; Jeg har ikke ligefrem en livsstil, hvor behovet for couture-kjoler er overvældende. Men det var en sød og velmenende kommentar.

Næste kjole, som jeg synes er lækker, er:

Jessica Chastain i Armani Privé.


Igen; Enkel og stilfuld og så passer kjolen kobberfarve bare helt vildt godt til hendes lyse hud og røde hår.
Gennemført lækkert!

Den sidste kjole, som jeg vil vise jer, er denne her. Er der nogle, der ved, hvem der har designet den?

Samantha Barks.


Fin, klassisk og sort. Dog kræver denne kjole, efter min mening, en rimelig petite skikkelse.

Og nu til de knap så pæne. Jeg kan ikke sige så meget andet end, at de bare ikke lige er mig og/eller sidder helt urimelig dårligt. Jeg mener, når man nu bruger en formue på en kjole eller en eller anden designer skal have noget reklame ud af at klæde en kendt pænt på, så sørg dog for, at kjole sidder ordentligt.

Fejlskud nr. 1:

Jane Fonda i ?.


Kjolen i sig selv, er der egentlig ikke noget galt med, men farven er helt skudt ved siden af. Den gør i hvert fald intet positivt for hendes teint og hendes ansigt forsvinder i alt det gule.

Fejlskud nr. 2:

Jennifer Lawrence i Dior Haute Couture.


Igen; Kjolen er lækker, men hvorfor tage en kjole på, som man ikke kan styre? I øvrigt forstår jeg ikke helt skørtet.

Fejlskud nr. 3:

Kristin Stewart i Reen Acra.


Kjolen sidder ubeskriveligt ringe - og hvorfor ligner Kristin, at hun har været på druk?

Nå, ikke flere syrligheder herfra!

Jeg håber, at I alle har haft en go' dag!

Ciao.

/Anna

Alle billeder er lånt fra Eurowoman ,men meningerne er helt mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt